Funkcjonalne rozwiązania do biura i domowego gabinetu
Biurko o regulowanej wysokości blatu plus wygodne szuflady na dokumenty to podstawa dobrze zaaranżowanej przestrzeni pracy – również jeśli wykonujemy ją w domu.
Dobrze zaaranżowana przestrzeń to podstawowy wyznacznik komfortu i jakości pracy, nawet jeżeli wykonujemy ją w domu. Zamiast tymczasowych rozwiązań warto wyposażyć ją w biurko o regulowanej wysokości blatu i wygodne szuflady na potrzebne dokumenty. Nawet w domowym zaciszu można zorganizować ergonomiczne stanowisko pracy, sięgając po funkcjonalne rozwiązania sprawdzone w nowoczesnych biurach.
"System LegaDrive nie jest zarezerwowany wyłącznie dla pracowników nowoczesnych biurowców, bo nie tylko oni odczuwają negatywne skutki wielogodzinnej pracy w pozycji siedzącej" - mówi Joanna Nowak z firmy Hettich Polska. - "Decydując się na pracę w domu, samodzielnie możemy zaaranżować dynamiczne miejsce pracy, które pozwala elastycznie zmieniać pozycję z siedzącej na stojącą. Wystarczy zamienić tradycyjne biurko na mebel wyposażony w przyjazny system regulacji wysokości blatu LegaDrive. Blat po naciśnięciu przycisku, który umieszczony jest od spodu w zasięgu ręki, unosi się na wymaganą wysokość lub obniża do pierwotnego ustawienia. To nieskomplikowane i niezawodne rozwiązanie."
W domowym mini-biurze ważne jest optymalne zorganizowanie dostępnej powierzchni i utrzymanie w niej porządku, dzięki czemu praca będzie przebiegała o wiele sprawniej. Dokumenty nie muszą piętrzyć się na biurku czy półce obok, a niezbędnych do pracy przyborów nie musimy szukać w pokoju dziecka. Najlepszym rozwiązaniem będą szuflady, które po wysunięciu zapewniają wygodny dostęp do zawartości z obu stron. Wzorując się na wnętrzach biurowych warto wybrać stalowe szuflady z programu Systema Top 2000 wyposażone w systemy organizacji wewnętrznej i ramy na teczki zawieszane. W szerokich, wygodnych szufladach bez problemu zmieści się papier do drukarki i materiały biurowe. Ramy, na których można zawiesić teczki z dokumentami, pozwolą zaprowadzić wśród nich ład i ułatwią codzienne, często wielokrotne przeszukiwanie ich zawartości.
W domu czy w dużym mieszkaniu wygospodarowanie osobnego gabinetu nie powinno stanowić problemu. Co innego, kiedy do dyspozycji mamy znacznie mniejszą powierzchnię i na stanowisko pracy musimy zagospodarować niewielką wnękę lub wydzieloną część pokoju. Ponieważ pełni on również inne funkcje, warto pomyśleć o sprytnych i wygodnych systemach „maskujących”, które bez wysiłku pozwolą w jednej chwili ukryć część biurową i przywrócić pomieszczeniu jego pierwotną rolę.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ