Interprint zaprezentował nowości w showroomie Design Post Cologne
W trakcie odbywających się w Kolonii targów „Interzum” specjaliści firmy Interprint przygotowali w showroomie Design Post prezentację premierowych dekorów. Towarzyszyła jej dyskusja poświęcona najnowszym trendom w aranżacji wnętrz z udziałem znanych projektantów.
Trendy wnętrzarskie na rok 2017.
Wystawa skierowana była przede wszystkim do producentów mebli i wyrobów drewnopochodnych, architektów, projektantów i przedstawicieli firm zajmujących się wyposażeniem obiektów użyteczności publicznej.
Wśród prezentowanych dekorów nie zabrakło wzorów z kolekcji „Six Pack 2017”. W tym roku obejmuje ona trzy zupełnie różne interpretacje dębu, a także wzory: kasztanu, orzecha włoskiego i marmuru. Oprócz dekorów inspirowanych drewnem i kamieniem, Interprint pokazał również wzory uni. Nowa paleta kolorów Interprint o naturalnym, przytulnym wyglądzie tworzy trend neutralizujący wszechobecną cyfryzację. Spektrum kolorów zaczyna się od ciepłej naturalności i kończy na neutralnej miękkości.
W Kolonii Interprint zaprezentował dekory w formie pełnego pakietu usług – powierzchnie melaminowe, folie finish Xelio, obrzeża, folie termoplastyczne i różne struktury powierzchni. Różnorodne efekty haptyczne, na które położono wyjątkowy nacisk, są ukłonem w stronę rosnącej potrzeby autentyczności w materiałach dekoracyjnych.
Nie trzeba powtarzać, że aktualny duch czasu wywiera wpływ także na lokalną kulturę i architekturę wnętrz. Podczas Design Post chcieliśmy zainspirować odwiedzających naszymi innowacyjnymi dekorami i historiami trendów – tak opowiadał o ekspozycji Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. marketingu i design development w Interprint. 17 maja br. Salvatore Figliuzzi wraz z Maurizio Burrato z działu Design Development Interprint poprowadzili debatę o przyszłości designu.
Do rozmowy zaproszono wybitnych projektantów z European Furniture Industry. Jochen Flacke, Thorsten Keissner, Peter Kern (Niemcy), Atilla Kuzu (Turcja) i Luca Tormena (Włochy) od lat nie tylko śledzą, ale też kreują światowe trendy w dziedzinie wzornictwa użytkowego. Efektem ich współpracy z firmą Interprint jest sześć dekorów odwzorowujących tekstylia, drewno i płytę drewnopochodną. Wśród nich znalazły się: „Comfy” (Peter Kern), „Crusoe” (Luca Tormena), „Reef” (Jochen Flacke), „Picea” (Thorsten Keissner), „Harris” (Luca Tormena) i „Yonga” (Atilla Kuzu).
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ