Projekt wnętrz oddziału Alior Banku autorstwa Roberta Majkuta

Projekt wnętrz oddziału Alior Banku autorstwa Roberta Majkuta

  • Autor: ut
  • 08 sty 2020 13:04 (aktualizacja: 09 sty 2020 11:46)

Robert Majkut zaprojektował wnętrza banku

Projekt oddziału Alior Banku idzie w tym kierunku dużo dalej niż inne w branży, a katalog tych zmian nie pozostaje zamknięty – mówi Robert Majkut, Head of Design w Robert Majkut Design.

Dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów są jednym z motorów zmian w bankowości. To właśnie za ich sprawą Alior Bank wprowadził nowy format oddziału, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Całkowicie zmienia on sposób kontaktu klienta z placówką bankową dzięki maksymalnej poprawie komfortu oraz funkcjonalności wykorzystywanej przestrzeni. Za projektem odnowionego oddziału przy al. Jana Pawła II 35 w Warszawie kryją się m.in. optymalizacja procesów, rewolucja technologiczna oraz odpowiedzialność społeczna. Projekt został wykonany przez Robert Majkut Design.
Współczesna bankowość co rusz przybiera nowe oblicze. Klienci z roku na rok coraz bardziej przekonują się do rozwiązań internetowych i mobilnych, przyzwyczajają się do szybkości świadczenia usług i poszukują najnowszych technologii, które ułatwiają życie. Co za tym idzie, oczekują od usługodawców także nowego modelu obsługi – dopasowanego do ich stylu życia oraz obecnych standardów technologicznych. Nowoczesny oddział Alior Banku jest odpowiedzią na te potrzeby. Do końca roku bank planuje stworzyć sieć 30 tego typu punktów w całej Polsce.

Kawa i herbata dla wszystkich klientów
Jednym z głównych założeń oddziału jest usprawnienie działań. Wydzielenie stref i dobór odpowiednich rozwiązań pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie obsługi do potrzeb klienta.
– Każda ze stref została zaprojektowana w taki sposób, aby bankier mógł skupić się wyłącznie na potrzebach klienta, bez odchodzenia od stanowiska, poszukiwania sprzętu czy chodzenia po wydruki. Ułatwia to obu stronom pełne zaangażowanie w spotkanie, a przy okazji oszczędza czas. Uważam, że relacje buduje się na takich właśnie dobrych doświadczeniach – mówi Mateusz Poznański, wiceprezes zarządu Alior Banku.
Pierwsza strefa, czyli strefa obsługi, obejmuje m.in. przytulną przestrzeń powitalną, gdzie na klientów czeka kawa i herbata z upraw ekologicznych oraz filtrowana woda. Obok znajdują się stanowiska obsługowe, wyposażone w narzędzia niezbędne do wykonania wszystkich operacji. Wydzielone zarówno wizualnie, jak i akustycznie dają poczucie komfortu i zapewniają potrzebną w banku dyskrecję.

Wsparcie w korzystaniu z bankowości cyfrowej
Z kolei w strefie digital klient z pomocą bankiera może wypróbować bankowość internetową i aplikację mobilną, po raz pierwszy się zalogować i sprawdzić działanie tych rozwiązań. Tuż obok klienci mogą zobaczyć drugie, pozabiznesowe oblicze banku, który angażuje się w pomoc charytatywną i wspiera kulturę i sztukę oraz sport. W tej sekcji bank prezentuje swoje działania społeczne.
Bankier wesprze klienta także podczas korzystania z bankomatu i wpłatomatu, który został umieszczony przy wejściu do oddziału. – Chcemy pomagać klientom dostosowywać się do zmian, jakie zachodzą w bankowości. Dziś oddziały banku są wsparciem dla całej infrastruktury informatycznej, na którą składają się m.in. bankowość internetowa i mobilna, internetowe wnioski kredytowe oraz zautomatyzowane decyzje, nowoczesne metody płatności czy nawet bankomaty i wpłatomaty. W Alior Banku zachęcamy klientów do korzystania ze zdalnych kanałów bankowości. Jednocześnie zależy nam, aby tradycyjny oddział był wyposażony w narzędzia, dzięki którym klient przy naszym wsparciu będzie mógł poznać nowe rozwiązania i je wypróbować – mówi Magdalena Łabęcka, dyrektorka oddziału przy al. Jana Pawła II.

WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ

    • Magda, 2020-01-08 14:11:32
    Odważnie ale za biało.