Studio Dobrych Rozwiązań w Katowicach - zobacz, co się działo!
4 września, tuż po przerwie wakacyjnej, Studio Dobrych Rozwiązań gościło w Katowicach.
Partnerami głównymi spotkania organizowanego dla projektantów i architektów wnętrz były marki Cerrad, Cersanit, Ceramika Paradyż oraz Purmo. Partnerstwem wydarzenie te objęły także firmy: ArchiCad, Bel-Pol, BoConcept, CAD Projekt K&A, CDO Centrum Drewna i Oklein, Ecomax, Finishparkiet, Jawor-Parkiet, Massi, Mochnik, Rejs, SFA Poland oraz Vector.
Studio Dobrych Rozwiązań to cykl wykładów, prelekcji i prezentacji, który skierowany jest do architektów i projektantów wnętrz. Organizowane w różnych miastach Polski, ma na celu przede wszystkim wzbogacenie wiedzy na temat dostępnej na rynku oferty skierowanej do tej właśnie grupy odbiorców, także poprzez bezpośrednią prezentację oferowanych nowości produktowych. Czwartego września br., po wakacyjnej przerwie, Studio Dobrych Rozwiązań zawitało do Katowic, gdzie w Międzynarodowym Centrum Kongresowym zgromadzeni goście mogli wysłuchać aż szesnastu inspirujących wykładów oraz spotkać się z producentami wyposażenia wnętrz oraz profesjonalnego oprogramowania komputerowego na stoiskach firm.
Cykl wykładów rozpoczęły prezentacje partnerów głównych Studia Dobrych Rozwiązań – marek Cerrad, Cersanit, Ceramika Paradyż oraz Purmo. Jako pierwszy możliwości, jakie dają nowe, wielkie formaty płytek ceramicznych, zgromadzonym gościom przedstawił Artur Sieczka, specjalista ds. szkoleń firmy Cerrad. Opowiedział on także o modnych wzorach – dekorach imitujących drewno, beton czy kamień. Następnie Piotr Wychowaniec, reprezentant marki Cersanit, omówił zalety nowoczesnej ceramiki sanitarnej oraz możliwości aranżacyjne, jakie daje nowa kolekcja "Crea". Firmy Ceramika Paradyż oraz Purmo połączyły siły, by podczas wspólnej prezentacji przenieść słuchaczy w świat aktualnych trendów. Duet - Piotr Stępniak oraz Robert Skomorowski - zabrał publiczność w inspirującą podróż po świecie designu. Tę część spotkania zamknął wykład Dariusza Jędrzejczaka, przedstawiciela marki Mochnik, który przedstawił całe spectrum możliwości aranżacyjnych, jakie daje szkło.
Po przerwie, podczas której zaproszeni goście mogli porozmawiać przy dobrej kawie z czekającymi na nich ekspertami, zaczął się kolejny cykl prelekcji. Rozpoczął go wykład eksperta od promocji własnej marki w mediach społecznościowych - Mateusza Krawczyka z 123Group/123Social. Opowiedział on o tym, jak ważna w pracy architekta wnętrz jest właściwa promocja w Intrenecie. Przybliżył narzędzia umożliwiające skuteczny marketing internetowy, by zwiększyć efektywność kontaktów z potencjalnymi inwestorami. Następnie Krzysztof Kopyczyński, przedstawiciel marki Finishparkiet, przedstawił ofertę ekskluzywnych podłóg drewnianych. Z kolei Piotr Buśko, reprezentant WSC/Graphisoft Center, zapoznał zgromadzoną publiczność z możliwościami projektowania wnętrz, jakie daje najnowsza wersja programu ArchiCad. O nowoczesnych technologiach, tym razem jednak w dziedzinie instalacji sanitarnych, opowiedział przedstawiciel marki SFA Poland – Grzegorz Lelek. Udowodnił on, że dzięki pomporozdrabniaczom kuchnię czy łazienkę można urządzić w zasadzie wszędzie. Z kolei Sebastian Sklepik, reprezentujący markę Jawor-Parkiet, przybliżył uczestnikom najnowszą kolekcję stylizowanych podłóg drewnianych - "Retro Collection". W tej części spotkania architekci mogli także zapoznać się z nowym wymiarem projektowania wnętrz, jaki stwarza program CAD Decor Pro.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ