Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu - fotorelacja
Kilkanaście prezentacji, wystąpienie gościa specjalnego, prezentacja produktów, a także wiele rozmów przeprowadzonych na stoiskach partnerów wydarzenia – tak w skrócie można podsumować Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu.
Spotkanie odbyło się 9 maja br. we wrocławskim hotelu Double Tree by Hilton. Główną część programu wrocławskiego Studia Dobrych Rozwiązań stanowiły prezentacje przygotowane przez partnerów wydarzenia. Wśród nich znalazły się firmy: Ceramika Paradyż, Cerrad, Cersanit (partnerzy główni), a także Aurora Technika Świetlna, Besco, CAD Projekt, Dekoria, Fargotex, Finishparkiet, Metalland, Mochnik, New Trendy, SFA oraz Rejs. Dzięki nim można było poznać najnowsze rozwiązania wykorzystywane w aranżacji wnętrz zarówno mieszkalnych, jak i komercyjnych. Dopełnieniem prezentacji były stoiska przygotowane przez partnerów Studia Dobrych Rozwiązań. Dały one możliwość bezpośredniego poznania omawianych materiałów i technologii, a także rozmowy ze specjalistami z poszczególnych branż.
Wrocławskie spotkanie zainaugurowała prezentacja firmy Cerrad. Artur Sieczka, specjalista ds. szkoleń, omówił możliwości wykorzystania wielkoformatowych płytek (160x320) w aranżacji wnętrz. Posiłkując się przykładami aranżacji, w których zastosowano produkty z serii „Big Slabs” (kolekcje „Concrete”, „Statuario” i „Marquina”), przedstawił dostępną paletę wzorów i kolorów, ale także opisał ich właściwości techniczne. W drugiej części prezentacji skupił się na materiałach inspirowanych drewnem, kamieniem, betonem i cegłą, które równie dobrze sprawdzają się we wnętrzach, jak i na zewnątrz.
Nowoczesna seria ceramiki sanitarnej „Crea” była tematem wystąpienia Piotra Wychowańca, reprezentanta firmy Cersanit. To kolekcja o niezwykłych możliwościach, składająca się z 49 różnych produktów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii produkcyjnych cechuje się ona wysoką jakością wykonania i bezproblemowym montażem. Równocześnie zwraca uwagę wysmakowanym designem.
„Trendy? – Naturalnie” – tak została zatytułowana prezentacja przygotowana przez Piotra Stępniaka oraz Beatę Delę. Przedstawiciele Ceramiki Paradyż omówili najnowsze trendy w aranżacjach wnętrz, patrząc na nie zarówno z perspektywy makro-, jak i mikrotrendów. Pierwsze z nich bazują na obserwacji zmian społecznych i ewoluujących ludzkich potrzeb, zaś drugie skupiają się na analizie poszczególnych wzorów i ich wpływie na ludzkie otoczenie. Wśród propozycji Ceramiki Paradyż wpisujących się w najnowsze trendy aranżacyjne znalazły się między innymi kolekcje płytek „Continua+” oraz „FreeStile”.
Marta Zaraś z firmy Mochnik na przykładzie szkła stosowanego we wnętrzach szukała odpowiedzi na pytanie – czego pragną klienci. Przywołując liczne realizacje, w których wykorzystano materiały firmy Mochnik, opisała możliwości szkła lakierowanego, zespolonego i hartowanego. W swojej prezentacji sporo miejsca poświęciła również lustrom, balustradom, drzwiom i ściankom marki Glasimo oraz efektownym okładzinom z serii Colorimo.
Dużym zainteresowaniem przybyłych na spotkanie architektów i projektantów wnętrz cieszyło się wystąpienie Radosława Skowrona z firmy LTB, dotyczące możliwości, jakie dają media społecznościowe w procesie kreowania marki architekta. Omówił on wady i zalety najpopularniejszych social mediów z punktu widzenia potrzeb tej grupy zawodowej. Jego zdaniem architekt budujący swoją markę powinien korzystać przynajmniej z dwóch platform komunikacyjnych. Jednej do komunikacji z fanami oraz potencjalnymi klientami (Facebook) oraz drugiej, służącej szybkiej prezentacji swojej pracy (Instagram lub Pinterest).
O personalizacji i wymaganiach technicznych w segmencie oświetlenia architektonicznego opowiadała Katarzyna Tworek z firmy Aurora Technika Świetlna. Przedstawiła ona przykłady oświetlenia łazienkowego oraz stosowanego we wnętrzach i na zewnątrz. Uwagę zebranych w szczególności przykuły nowatorskie gipsowe kinkiety. Podczas swojego wystąpienia Katarzyna Tworek wielokrotnie podkreślała, że łazienka jest miejscem, gdzie należy pogodzić funkcjonalność z estetyką.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ