Wnętrze biura - wizytówką producenta mebli
Najważniejszą inspiracją dla autorów projektu wnętrza biurowego firmy MWH Meble była działalność inwestora, czyli branża meblarska. Wśród zastosowanych materiałów dominuje surowy beton kontrastujący z drewnianą okładziną i eleganckimi płytkami na podłodze. Niektóre elementy nawiązują do charakterystycznego logo firmy.
W Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej w Zatorze powstało wnętrze biurowe autorstwa wadowickiej pracowni architektonicznej FAAR architekci. Projekt, w szczególny sposób inspirowany logotypem inwestora, jest odpowiedzią na współczesne trendy planowania przestrzeni biurowych.
"Coraz więcej naszych klientów decyduje się na unikalne projekty wnętrz w oparciu o specyfikę branży, ofertę firmy, koncepcje wspierające wizerunek na rynku. Funkcjonalność i użytkowość to jedno. Obecnie architekt projektujący dla biznesu musi jednak brać pod uwagę także cele marketingowe swojego klienta" – mówi Krzysztof Faber, główny architekt z pracowni architektonicznej FAAR architekci. W Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej w Zatorze ukończono właśnie jedną z realizacji biurowych (MWH Meble) projektu wadowickiej pracowni, która jest doskonałym przykładem obecnie panujących trendów.
"Pierwszą bezpośrednią inspiracją, a zarazem głównym wyznacznikiem do projektu wnętrza była działalność firmy, czyli branża meblowa. Dodatkowo w specyficznym sektorze, bo w hotelarstwie, gdzie jakość, a szczególnie na rynku niemieckim jest bardzo istotna" – tłumaczy Krzysztof Faber. – "Naszym założeniem było stworzenie przestrzennej wizytówki w nowoczesnym i aktualnym wydaniu - dodaje."
Projekt wnętrza dla producenta meblowego objął strefę wejścia, a w tym recepcję wraz z szeroką ladą i zapleczem, klatkę schodową, pomieszczenia biurowe na piętrze, kuchnię wraz z miejscem do odpoczynku i spożywania posiłków oraz sanitariaty, przystosowane również do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wśród zastosowanych materiałów dominuje surowy beton kontrastujący z drewnianą okładziną i eleganckimi płytkami na podłodze.
"Pomysł na odsłonięty beton miał stać się przeciwwagą do wprowadzonego do całości intensywnego koloru żółtego, zaczerpniętego z logotypu firmy" – mówi architekt. Kontrastowe kolory i struktury wprowadzono także do pozostałych pomieszczeń, np. firmowej kuchni.
Czytaj więcej: Propertydesign.pl
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ