Zobacz przytulne wnętrza Hotelu Mercure Warszawa Grand po modernizacji!
W lobby hotelu Mercure Warszawa Grand zostało zaprojektowane tak, aby było przytulne, a jednocześnie nowoczesne. Znajdziemy tu oryginalne meble wykonane przez polskie firmy i projektantów.
Mercure Warszawa Grand, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy, dzięki zakończeniu kolejnego etapu działań modernizacyjnych, zyskał właśnie zupełnie nowe oblicze. Zlokalizowany w samym sercu Warszawy, poprzez odnowione wnętrza nawiązuje do historii miasta oraz kultowego samochodu „Syrenka 100”, którego produkcja rozpoczęła się w 1957 roku – dokładnie wtedy, gdy hotel rozpoczął działalność.
Marka Mercure znana jest z oryginalnych, lokalnych inspiracji, dzięki którym każdy z hoteli ma inne, niepowtarzalne wnętrze, oddające klimat i kulturę miejsca, w którym się znajduje. Rozpoczęta w 2018 roku modernizacja przestrzeni wspólnych i pokoi była okazją do odświeżenia motywu przewodniego. Koncepcję nowych wnętrz przygotował łódzki zespół młodych projektantów z pracowni EC-5.
W hotelu pojawiły się nawiązania do lat 50. w Warszawie, a w szczególności do roku 1957, kiedy to hotel rozpoczął działalność, a jednocześnie Fabryka Samochodów Osobowych w Warszawie wystartowała z produkcją ikonicznego warszawskiego samochodu – „Syrenki” w modelu 100.
Lobby hotelu Mercure Warszawa Grand zostało zaprojektowane tak, aby było przytulne, a jednocześnie nowoczesne. Znajdziemy tu oryginalne meble wykonane przez polskie firmy i projektantów, a całości dopełnia parowy kominek, który ociepla wnętrze i pozwala poczuć prawdziwie domową atmosferę.
Jak podkreśla Artur Derela, Dyrektor Mercure Warszawa Grand - "Hotel od początku był symbolem nowoczesności i odegrał ważną rolę w historii hotelarstwa. To właśnie tutaj po raz pierwszy wszystkie pokoje zostały wyposażone w pełne węzły sanitarne oraz wprowadzono wywieszki np. „proszę nie przeszkadzać”, „proszę posprzątać”. Tu wydano też pierwsze rozmówki obcojęzyczne w czterech językach, a także wyprodukowano film reklamowy, który spełniał wymogi materiału instruktażowego. Naszą ambicją jest ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, aby ciągle zaskakiwać naszych gości."
W odnowionym lobby symbolem nowoczesnego hotelarstwa jest mobilna recepcja. Goście Priority Welcome zamiast przy recepcyjnej ladzie, są witani przy designersko zaprojektowanych stacjach-wyspach. Ponadto w odpowiedzi na najnowsze trendy, w przestrzeni wspólnej hotelu wyodrębniona została strefa co-workingowa, nazywana przez hotel „Centrum Spotkań i Biznesu”.
Zwieńczeniem renowacji są wykańczane obecnie pokoje mock–up, które zostały zaprojektowane w dwóch wersjach kolorystycznych – butelkowa zieleń i złoty. Króluje w nich motyw motoryzacyjny, widoczny na fototapetach oraz ilustracjach i grafikach odzwierciedlających historię Warszawy. Mock-up roomy, to wstęp do dalszej modernizacji obiektu. W 2019 roku renowację przejdą 54 pokoje zlokalizowane na dwóch piętrach hotelu, a ich wnętrza będą zaprojektowane już zgodnie z nową koncepcją wystroju.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ